Μισθός διαχειριστή

Καθήκοντα διαχείρισης, Συνελεύσεις, Αποθεματικό, Κανονισμός Πολυκατοικίας
stellaki138
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τετ Δεκ 11, 2019 11:26 pm

Re: Μισθός διαχειριστή

Δημοσίευση από stellaki138 »

mimis50 έγραψε:
Τετ Φεβ 12, 2014 3:51 pm
Anthoula έγραψε:
Μια ιδιοκτήτρια έχει αναλάβει διαχειρίστρια κι αφού κανείς δεν αναλαμβάνει διαχείριση της έδωσαν το ποσό τον 200€ "μισθό" (για πολυκατοικία 40 διαμερισμάτων).
Τώρα η κυρία χρεώνει τους εναπομείναντες ιδιοκτήτες 8.50€ ανα διαμέρισμα με χειρόγραφο σημείωμα κι εγώ αρνούμαι να πληρώσω γιατί θέλω να χρεωθώ σύμφωνα με τα χιλιοστά μου, για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο. Εγώ σαν καινούργια πλέον με έχουν στριμώξει να αναλάβω, μα πως θα αναλάβω αμέσως? αφού δεν τους εμπιστεύομαι κι σίγουρα έχουν κάνει κομπίνες χωρίς να ελέγξω πρώτα? (τους ξέρω από παλιά) τη θέλω σαν διαχειρήστρια, αλλα ενα διαμέρισμα 60 τετραγωνικά στο 3ο μπορει να χρεωθεί το ιδιο με ενα 150 στον 5ο? ισχύει αυτό? αν συμφώνησαν στη συνέλευση χωρις να είμαι εκεί, εγώ τη μπορώ να κάνω?
Εχω ακούσει οτι οι δαπάνες της πολυκατοικίας κατανέμονται βάση χιλιοστών και σε αυτό βασίστηκα -Ισχύει σε αυτή τη περίπτωση?
Κατ' αρχάς ας ξεκινήσουμε από το ότι 8.50*40=340 €. Γιατί ζητά τόσα και όχι 5,00 € ανα διαμέρισμα * 40 διαμερίσματα =200 €, όσα απόφάσισε η Γενική Συνέλευση; (Έλεγξέ το αυτό στα πρακτικά αν αυτό είναι επίσημη απόφαση). Το αν η ενέργεια αυτή είναι σύννομη είναι άλλο θέμα. Κι εγώ πιστεύω ότι δεν είναι. Ίσως να αναφερθώ γι' αυτό αργότερα.
Σίγουρα οποιαδήποτε δαπάνη πκοινόχρηστων κατανέμεται σύμφωνα με τα χιλιοστά κοινοχρήστων, θέρμανσης με τα χιλιοστά θέρμανσης και ανελκυστήρα με τα χιλιοστά ανελκυστήρα (πλην ελάχιστων περιπτώσεων και αυτό κατόπιν συμφωνίας όπως γραμματοκυβώτια και κεντρική κεραία τηλεόρασης, όπου η δαπάνη μπορεί να κατανεμηθεί σε ίσα μερίδια).
Όταν αναλάβεις τη διαχείριση, η σχέση σου με την παλιά διαχειρίστρια δεν θα είναι σε καμία περίπτωση διαπροσωπική αλλά όλα θα γίνουν μέσω της Γ.Σ. Για να γίνω πιό σαφής. Η παλιά διαχείριση παραδίδει στη Γ.Σ.(βιβλίο πρακτικών, αποδείξεις πληρωμών, αποθεματικό, κ.λ.π.), η Γ,Σ. παραλαμβάνει και εγκρίνει (ή όχι) τα πεπραγμένα της παλιάς διαχείρισης και στη συνέχεια εσύ παραλαμβάνεις από τη Γ.Σ. το βιβλίο των πρακτικών, το αποθεματικό (Α), (το οποίο είναι: Α= ανείσπρακτες δαπάνες συν αξία πετρελαίου στη δεξαμενή (αν έχετε αυτόνομη θέρμανση και δεν πληρώθηκε με την παραλαβή του) συν χηματικό ποσό μέχρι το σύνολο του αποθεματικού) και όλα τα άλλα έγγραφα και αποδείξεις. Όλα αυτά και ότι παραλαμβάνεις εξυπακούεται ότι γράφονται στο πρακτικό της Γ.Σ.
Έτσι εσύ θα έχεις μετά τη λήξη της θητείας σου να δώσεις λόγο στη Γ.Σ. μόνο για ότι παρέλαβες και όχι για τα 10 χρόνια πριν από σένα.
Γι' αυτό μη φοβάσαι να αναλάβεις με τις σωστές προϋποθέσεις τη διαχείρηση. Εξ' άλλου απ' ότι καταλαβαίνω είναι η σειρά σου.
Ενας ιδιοκτήτης εχει το 51% και αφαιρεί 2 διαμερίσματα του απο το ποσό της διαχείρισης, με το πρόσχημα οτι είναι συνδιαχειρηστής ... κι αφου εχει το 51% μπορεί και να εκλέχθηκε μόνος του ε? μπορώ να ζητήσω απόφαση που τον όρισε η συνέλευση συνδιαχειρηστη? και τελος παντων πως μπορώ να αντιμετωπίσω ενα 51% που κάνει οτι γουστάρει εις βάρος τον μικρών διαμερισματων? (απο παλιά τον έχω άχτι γιατί συνεργάζεται με άλλα μεγάλα διαμερίσματα και κάνει κρυφο λειτουργιές!!!)
Σε πολλές περιπτώσεις η απαιτούμενη πλειοψηφία δεν είναι το 51% των ψήφων, αλλά περισσότερη. Έλεγξέ το στο καταστατικό (αν υπάρχει). Σίγουρα ο ιδιοκτήτης με το 51% δεν μπορεί να κάνει ότι αυτός θέλει, διότι τίποτε δεν είναι υπεράνω της νομοθεσίας (για την οποία πρέπει σιγά - σιγά να ενημερώνεσαι διαβάζοντας τις ενότητες που σ' ένδιαφέρουν μέσα στο forum).
Κανένας διαχειριστής δεν είναι ισόβιος. Η θητεία του συνήθως διαρκεί ένα χρόνο. Αυτό μπορείς να το δεις στο πρακτικό της συνέλευσης, το οποίο η διαχείριση είναι υποχρεωμένη να σου διαθέσει για ανάγνωση. Λογικό είναι να υπάρχει συνδιαχείριση, παράλογο όμως είναι να έχουν και οι δύο ολόκληρα ευεργετήματα. Το ευεργέτημα πρέπει να είναι ένα και να το μοιράζονται, όπως μοιράζονται και τη δουλειά της διαχείρισης, τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες. Αναφέρομαι σε ευεργέτημα, διότι η παροχή δεν είναι υποχρεωρικό να είναι χρήμα, αλλά ίσως κάποιες απαλλαγές, στις οποίες κάποια στιγμή θα αναφερθώ αναλυτικά.
Η διαδικασία για να κάνω έλεγχο ποια είναι? (10 χρονια απουσίας πως ελέγχονται άραγε!)
Εσύ προσωπικά δεν κάνεις κανένα έλεγχο. Έλεγχο κάνει η Γ.Σ. και κατ' επέκταση μαζί με αυτή κι εσύ. Και μόνο για την περίοδο από την τελευταί Γ.Σ. μέχρι την επόμενη και όχι για 10 χρόνια.
Αν υποπτεύεσαι ατασθαλίες, καιρός να αναλάβεις τη διαχείριση και με τη βοήθεια του forum να τις διορθώσεις.
Χαιρετώ, Δημήτρης.


λετε ελεγχο της γενικης συνελευσης των πρακτικων ,δηλαδη θα κανουμε ελεγχο εκεινη την στιγμη 1 χρονου πρακτικα?δεν γινεται και να παραδωσει αμεσως αυτο υελει χρονο να διαβαστει και να ελεγχει ,πως θα γινει?μεσα σε 15 λεπατ η 10 λεπατ η 20δεν γινετε

Απάντηση

Επιστροφή στο “O Διαχειριστής και τα καθήκοντα του”