Εκλογή Διαχειριστή Πολυκατοικίας

Καθήκοντα διαχείρισης, Συνελεύσεις, Αποθεματικό, Κανονισμός Πολυκατοικίας
Απάντηση
HaVai
Administrator
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2005 3:22 am
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Εκλογή Διαχειριστή Πολυκατοικίας

Δημοσίευση από HaVai »

Ο διαχειριστής, ο οποίος μπορεί να είναι ιδιοκτήτης, ενοικιαστής ή τρίτο πρόσωππο μη ιδιοκτήτης, εκλέγεται από τη Γενική Συνέλευση και η απόφαση παίρνεται από τις ψήφους που ορίζει το κάθε κατασταστικό της πολυκατοικίας. Η θητεία του διαχειριστή είναι για ένα (1) χρόνο, μπορεί όμως να ξαναεκλεγεί και δεν παίρνει αμοιβή για τις υπηρεσίες του αυτές. Αν δεν γίνει απαρτία, η ψηφοφορία γίνεται μέσα σε επ΄τα (7) ημέρες, και αν και πάλι δεν εκλεγεί, τότε διαχειριστής αναλαμβάνει ο ιδιοκτήτης που πήρε σχετική πλειοψηφία.

Αν κανένας ιδιοκτήτης δεν δέχεται να αναλάβει την διαχείριση, τότε την αναλαμβάνει χωρίς καμία διαδικασία για τον πρώτο χρόνο, ιδιοκτήτης που μένει στην πολυκατοικία και έχει τα πιο πολλά ποσοστά σθνιδιοκτησίας εξ' αδιαιρέτου στο οικόπεδο, το δεύτερο χρόνο, αυτός που έχει κατά σειρά τα περισσότερα ποσοστά συνιδιοκτησίας στο οικόπεδο και κατά τον τρόπο αυτόν συνεχίζεται η διαδοχή στη διαχείριση στα χρόνια που ακολουθούν, αν φυσικά συνεχίζεται η άρνηση για την ανάλειψη της διαχείρισης και σε περίπτωση ίδιας οικοπεδικής αναλογίας γίνεται κλήρωση μεταξύ τους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος HaVai την Τετ Οκτ 11, 2006 7:21 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

HaVai
Administrator
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2005 3:22 am
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από HaVai »

Αν κανένας ιδιοκτήτης δεν δέχεται να αναλάβει την διαχείριση, τότε την αναλαμβάνει εταιρεία διαχείρισης κτιρίων

Εταιρείες διαχείρισης κτιρίων
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum.
forum | website | facebook | twitter | RSS

george123
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 08, 2006 9:01 pm

Δημοσίευση από george123 »

πρόκειται να πραγματοποιήσουμε την πρώτη συνεδρίαση και εκλογή διαχειριστη στην πολυκατοικία μας.

υπάρχει κάποιος τρόπος με τον οποίο κρατάς τα πρακτικά? Δηλαδή τι γράφεις, τι σημειώνεις κλπ?

Barbara
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί Δεκ 12, 2006 11:29 am

2ος χρόνος εκλογής διαχειριστή

Δημοσίευση από Barbara »

Καλησπέρα,
Εκτελώ χρέη διαχειριστή εδώ και ένα χρόνο.
Σε συζητήσεις που έχω κάνει με τους ιδιοκτήτες, έχει γίνει θέμα να κρατήσω την διαχείρηση για ένα ακόμα χρόνο ώστε να γίνουν κάποιες εργασίες στην πολυκατοικία.
Ενημερώνω ότι πολυκατοικία είναι του '75 και εργασίες συντήρησης δεν έχουν γίνει και για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, είχαμε ένα διαχειριστή γέρο ο οποίος δεν έκανε τίποτα.
Κατά την θητεία μου φτιάξαμε την μόνωση στην ταράτσα, βάψαμε εσωτερικά την πολυκατοικία, αντικαταστάθηκαν οι διακόπτες του κλιμακοστασίου, αλλάξαμε συνεργείο καθαρισμού και έκδοσης κοινοχρήστων, κλαδεύτηκαν τα δέντρα στον κήπο και διάφορες μικροδουλειές ακόμη και με προσωπική απασχόληση.
Τώρα πήρα προσφορές για την αποκατάσταση στα στηθαία και τον βάψιμο εξωτερικά της πολυκατοικίας καθώς επίσης να μπούν στέγαστρα στους φωταγωγούς, έτσι ώστε στην γενική συνέλευση που θα γίνει την άλλη εβδομάδα να τεθεί ως θέμα συζήτησης και να αποφασιστεί η πληρωμή των δαπάνων.
Το πρόβλημα μου είναι ότι η διαχείρηση είναι ζόρι και θέλει τρέξιμο και προσωπικό χρόνο κλπ.
Κάπου έμαθα ότι υπάρχει περίπτωση να πληρώνονται τα κοινόχρηστα του διαχειριστή αντί πληρωμής του για όλα αυτά που προσφέρει. Αληθεύει? ΄
Δεν έχω πρόβλημα να κρατήσω την διαχείρηση χωρίς απολαβές, γιατί ο βασικός μου σκοπός είναι να ανακαινιστεί η πολυκατοικία για την καλύτερη διαβίωση όλων μας.

Ευχαριστώ
Β

kartasos
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Δευ Οκτ 30, 2006 6:08 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: 2ος χρόνος εκλογής διαχειριστή

Δημοσίευση από kartasos »

Barbara έγραψε:Καλησπέρα,
Εκτελώ χρέη διαχειριστή εδώ και ένα χρόνο.
Σε συζητήσεις που έχω κάνει με τους ιδιοκτήτες, έχει γίνει θέμα να κρατήσω την διαχείρηση για ένα ακόμα χρόνο ώστε να γίνουν κάποιες εργασίες στην πολυκατοικία.
Ενημερώνω ότι πολυκατοικία είναι του '75 και εργασίες συντήρησης δεν έχουν γίνει και για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, είχαμε ένα διαχειριστή γέρο ο οποίος δεν έκανε τίποτα.
Κατά την θητεία μου φτιάξαμε την μόνωση στην ταράτσα, βάψαμε εσωτερικά την πολυκατοικία, αντικαταστάθηκαν οι διακόπτες του κλιμακοστασίου, αλλάξαμε συνεργείο καθαρισμού και έκδοσης κοινοχρήστων, κλαδεύτηκαν τα δέντρα στον κήπο και διάφορες μικροδουλειές ακόμη και με προσωπική απασχόληση.
Τώρα πήρα προσφορές για την αποκατάσταση στα στηθαία και τον βάψιμο εξωτερικά της πολυκατοικίας καθώς επίσης να μπούν στέγαστρα στους φωταγωγούς, έτσι ώστε στην γενική συνέλευση που θα γίνει την άλλη εβδομάδα να τεθεί ως θέμα συζήτησης και να αποφασιστεί η πληρωμή των δαπάνων.
Το πρόβλημα μου είναι ότι η διαχείρηση είναι ζόρι και θέλει τρέξιμο και προσωπικό χρόνο κλπ.
Κάπου έμαθα ότι υπάρχει περίπτωση να πληρώνονται τα κοινόχρηστα του διαχειριστή αντί πληρωμής του για όλα αυτά που προσφέρει. Αληθεύει? ΄
Δεν έχω πρόβλημα να κρατήσω την διαχείρηση χωρίς απολαβές, γιατί ο βασικός μου σκοπός είναι να ανακαινιστεί η πολυκατοικία για την καλύτερη διαβίωση όλων μας.

Ευχαριστώ
Β
Φίλε μου ο νόμος αναφέρει ότι ο διαχειριστής πρέπει να αμείβεται με κάποιο συμβολικό χρηματικό ποσό για τον προσωπικό του χρόνο που διαθέτει στη φροντίδα και ασχολία του με τις κοινόχρηστες υποχρεώσεις της οικοδομής.
αν θέλεις μπορώ να ψάξω και να βρω ακριβός το κομμάτι του νόμου που σε ενδιαφέρει.

HaVai
Administrator
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2005 3:22 am
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: 2ος χρόνος εκλογής διαχειριστή

Δημοσίευση από HaVai »

kartasos έγραψε:Φίλε μου ο νόμος αναφέρει ότι ο διαχειριστής πρέπει να αμείβεται με κάποιο συμβολικό χρηματικό ποσό για τον προσωπικό του χρόνο που διαθέτει στη φροντίδα και ασχολία του με τις κοινόχρηστες υποχρεώσεις της οικοδομής.
αν θέλεις μπορώ να ψάξω και να βρω ακριβός το κομμάτι του νόμου που σε ενδιαφέρει.
Θα μας ενδιέφερε ο νόμος που αναφέρεται στην αμοιβή του διαχειριστή... αν και νομίζω οτι δεν υπάρχει τέτοιος νόμος
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum.
forum | website | facebook | twitter | RSS

kartasos
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Δευ Οκτ 30, 2006 6:08 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: 2ος χρόνος εκλογής διαχειριστή

Δημοσίευση από kartasos »

HaVai έγραψε:
kartasos έγραψε:Φίλε μου ο νόμος αναφέρει ότι ο διαχειριστής πρέπει να αμείβεται με κάποιο συμβολικό χρηματικό ποσό για τον προσωπικό του χρόνο που διαθέτει στη φροντίδα και ασχολία του με τις κοινόχρηστες υποχρεώσεις της οικοδομής.
αν θέλεις μπορώ να ψάξω και να βρω ακριβός το κομμάτι του νόμου που σε ενδιαφέρει.
Θα μας ενδιέφερε ο νόμος που αναφέρεται στην αμοιβή του διαχειριστή... αν και νομίζω οτι δεν υπάρχει τέτοιος νόμος
Είμαι σίγουρος ότι το έχω διαβάσει θα ψάξω να το βρω και θα στο μεταφέρω.

Barbara
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί Δεκ 12, 2006 11:29 am

Re: 2ος χρόνος εκλογής διαχειριστή

Δημοσίευση από Barbara »

HaVai έγραψε:
kartasos έγραψε:Φίλε μου ο νόμος αναφέρει ότι ο διαχειριστής πρέπει να αμείβεται με κάποιο συμβολικό χρηματικό ποσό για τον προσωπικό του χρόνο που διαθέτει στη φροντίδα και ασχολία του με τις κοινόχρηστες υποχρεώσεις της οικοδομής.
αν θέλεις μπορώ να ψάξω και να βρω ακριβός το κομμάτι του νόμου που σε ενδιαφέρει.
Θα μας ενδιέφερε ο νόμος που αναφέρεται στην αμοιβή του διαχειριστή... αν και νομίζω οτι δεν υπάρχει τέτοιος νόμος
εάν δεν σου κάνει κόπο, να με ενδιαφέρει να βρούμε το νόμο....
περιμένω νέα σου

dimitriskam
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ Φεβ 12, 2007 7:14 am

Δημοσίευση από dimitriskam »

Δεν υπάρχει πιθανότητα να αναφέρετε κάπου για αμοιβή διαχειριστή. Στην Ελλάδα ο νόμος δεν επιτρέπει καμία έμμισθη θέση (έστω και για συμβολικό ποσό) χωρίς την ανάλογη εργασιακή σχέση και ανάλογη φορολογία.

kartasos
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Δευ Οκτ 30, 2006 6:08 am
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: 2ος χρόνος εκλογής διαχειριστή

Δημοσίευση από kartasos »

HaVai έγραψε:Θα μας ενδιέφερε ο νόμος που αναφέρεται στην αμοιβή του διαχειριστή... αν και νομίζω οτι δεν υπάρχει τέτοιος νόμος
Barbara έγραψε:εάν δεν σου κάνει κόπο, να με ενδιαφέρει να βρούμε το νόμο....
περιμένω νέα σου
Ειμαι σίγουρος οτι το έχω διαβάσει κάπου σε νόμο αλλα δέν μπόρεσα να το βρώ.

hgoulas
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Ιουν 05, 2007 7:25 am

Δημοσίευση από hgoulas »

Που μπορώ να βρω ένα έντυπο παραλαβής για νέο διαχειριστή μιας πολυκατοικίας ;

tolis888
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 22, 2007 10:20 pm

Πρώτη ανάθεση διαχειριστή σε νεόκτιστη πολυκατοικία

Δημοσίευση από tolis888 »

Καλησπέρα,

θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται σε νεόκτιστη πολυκατοικία όπου δεν έχει γίνει ακόμη εκλογή διαχειριστή. Την ευθύνη της διαχείρισης την έχει ο κατασκευαστής;

Στην περίπτωση μου ο κατασκευαστής έχει γεμίσει με πετρέλαιο τη δεξαμενή κεντρικής θέρμανσης και έχει κρατήσει και ένα ποσό για το αποθεματικό από τους ιδιοκτήτες.

Πως θα πρέπει να πράξουμε;

Ευχαριστώ

HaVai
Administrator
Δημοσιεύσεις: 880
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 16, 2005 3:22 am
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Πρώτη ανάθεση διαχειριστή σε νεόκτιστη πολυκατοικία

Δημοσίευση από HaVai »

tolis888 έγραψε:θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται σε νεόκτιστη πολυκατοικία όπου δεν έχει γίνει ακόμη εκλογή διαχειριστή. Την ευθύνη της διαχείρισης την έχει ο κατασκευαστής;


:roll: :roll:
Δεν έχω ξανακούσει ο κατασκευαστής να κάνει διαχείριση...
tolis888 έγραψε:Στην περίπτωση μου ο κατασκευαστής έχει γεμίσει με πετρέλαιο τη δεξαμενή κεντρικής θέρμανσης και έχει κρατήσει και ένα ποσό για το αποθεματικό από τους ιδιοκτήτες.

Πως θα πρέπει να πράξουμε;


¶μεση εκλογή διαχειριστή και πληρωμή του ποσού για το αποθεματικό.
Δεν απαντάω σε προσωπικά μηνύματα με ερωτήσεις που καλύπτονται από τις ενότητες του forum.
forum | website | facebook | twitter | RSS

ΤΣΙΩΝΗ
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 03, 2008 10:55 am

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ

Δημοσίευση από ΤΣΙΩΝΗ »

:help: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΤΣΕ ΣΤΟ ΕΞΗΣ. ΗΡΘΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΘΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΗΝΗΣ( ΑΠΟ ΔΙΑΘΗΚΗ). ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΜΕ.ΕΙΝΑΙ ΟΧΤΩ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΕΠΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ. ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ . ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΧΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΛΛΙΩΣ 100 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΞΑΝΑ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ (ΤΟ ΜΗΝΑ). ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΟΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΝΩ ΕΚΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΝΟΙΚΙΑΖΩ

akisdio
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 05, 2008 11:01 am

Αλλαγη Διαχειρισης

Δημοσίευση από akisdio »

Καλημερα

Θα ηθελα να με ενημερωσετε αν υπαρχει καποια νομοθεσια που να υποχρεωνει καποιους ιδιοκτητες να αναλαβουν διαχειριση εφοσον αρνουνται!
Σε περιπτωση που δεν παραλαμβανει κανεις πως μπορει ο ηδη υπαρχον διαχειριστης να παραιτηθει??
Τι γινεται στην περιπτωση που δεν παραλαμβανει κανεις????
Μπορει οποιος αρνειται να τα δωσει σε εταιρεια και να αναλαβει εκεινος τα εξοδα βεβαια???

Απάντηση

Επιστροφή στο “O Διαχειριστής και τα καθήκοντα του”