πιθανή εξαπάτηση από ιδιοκτήτη στη θέρμανση?

Η λειτουργία της θέρμανσης στοιχίζει αρκετά σε χρήμα, γκρίνιες, σκοτούρες και βέβαια σε ρύπανση της ατμόσφαιρας
Απάντηση
eksapatimenos
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 24, 2015 9:08 pm

πιθανή εξαπάτηση από ιδιοκτήτη στη θέρμανση?

Δημοσίευση από eksapatimenos »

Διαλέξαμε ένα διαμέρισμα σε ενα καλό νεόδμητο με μόνωση και διπλά τζάμια για να έχουμε το κεφάλι μας ύσηχο και για να εξοικονομήσουμε λεφτά στην θέρμανση. Τελικά όλο προβλήματα έχει το σπίτι και ο διαχειριστής (που μας ενοικιάζει και το διαμέρισμα) θέλει 90 ευρώ για τη θέρμανση των τριών τελευταίων ημερών του Οκτωβρίου, για τις μοναδικές μέρες δηλαδή που ανοίξαμε τη θέρμανση. Η διανομή γίνεται με ωρομέτρηση και ο διαχειριστής άνοιξε τον καυστήρα μόνο απο 27. οκτ. το βραδυ.Δηλαδή εμείς δεν έχουμε κάψει τίποτα πριν από αυτή την ημερομηνία :-x
Η συγκεντρωτική κατάσταση κοινοχρήστων λέει οτι κάψαμε 140 λίτρα και 33 ώρες συνολικά όλη η πολυκατοικία. Απο αυτό, λέει ότι το δικό μας διαμέρισμα έκαψε 29 ωρες, 1 ώρα το δικό του και 3 ώρες ένα άλλο. Τα άλλα δύο διαμερίσματα (η πολυκατοικία έχει πέντε οροφοδιαμερίσματα), κάψανε 0 ώρες. Οι 29 ώρες αντιστοιχούν σε 123 λ. πετρέλαιο δλδ θερμογόνο δύναμη 1464 kWh. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου μια πολυκατοικία με μόνωση στην κεντρική Ελλάδα θέλει 45 kWh/τ.μ./έτος. Στα 95 τ.μ. που έχει το διαμέρισμά μας πρέπει να περάσουμε το χειμώνα μια χαρά με πάνω/κάτω 4275 kWh. Πώς είναι δυνατόν να έχουμε κάψει πάνω από το 1/3 της ενέργειας που κανονικά είναι για να περάσεις έναν ολόκληρο χειμώνα, μέσα σε τρεις μέρες με ελάχιστη χρήση και φυσικά όχι στο μάξιμουμ. Έχουμε ανοίξει δηλαδή μόνο μιά ώρα το πρωί και το βράδυ στους 23 βαθμούς, πάντα με κλειστά τζάμια και έκλεισα και το τζάκι για να μην φύγει ενέργεια και από εκεί.

Παρατηρήσεις που έχω κάνει:
* Η δεξαμενή δεν είναι προσβάσιμη στον οποιονδήποτε παρά μόνο από τον διαχειριστή (εκτός αν είναι κι άλλοι και το αγνοώ, εγώ πάντως δεν έχω πρόσβαση). Από την άλλη φυσικά ο ορομετρητής είναι προσβάσιμος.
* Εγω είδα στον ορομετρητή στις Δέκα Νοεμβρίου ότι έχω κάψει 20 ώρες μέχρι εκείνη τη στιγμή. Πως είναι δυνατόν να λέει ο διαχειριστής ότι έκαψα 29 ώρες για τρεις μέρες στο τέλος Οκτώβρη όταν το Νοέμβριο που κατέβηκα και μέτρησα έλεγε 20. Μέχρι σήμερα είναι συνολικά 37 ώρες και σημειοτέον εγώ έκαψα πιο πολλές ώρες μέσα στο Νοέμβριο και μέχρι στιγμής αυτός λέει μόνο 8!!! :shock:
* Ο διαχειριστης αποφεύγει την συζήτηση και λέει απλά ότι ο υπολογισμός γίνεται με τις ώρες και ότι τον Οκτώβριο είναι το κόστος πιο μεγάλο γιατί υπολογίζεται με την περσινή τιμή πετρελαίου. Δηλαδή μου έβγαλε εμένα τόσες ώρες τον Οκτώβριο και στον εαυτό του έβαλε μία για να πληρώσω εγώ τη νύφη με το ακριβό πετρέλαιο? Κάτι δεν μου πάει καλά.
* Ενεργειακό πιστοποιητικό δεν μας έχει δώσει για το ακίνητο.
* Ο κυκλοφορητής τρέχει μέχρι και τέσσερις ώρες μετά που έχει κλείσει η τελευταία βάννα και κάνει εκνευριστικό θόρυβο μέχρι και στα υπνοδωμάτια. Ενώ στην αρχή μας είπε ότι έχουμε τέλεια μόνωση και μπλα μπλα και δεν πρόκειται να ακούγεται τίποτα απ'έξω, τελικά ο θόρυβος έρχεται από τα μέσα και εκεί που κοιμόμαστε φυσικά.Σκέφτομαι να ζητήσω μείωση ενοικίου μέχρι να το φτιάξει. Ο νόμος τι λέει γι'αυτό? Ο διαχειριστής διατείνεται πάντως ότι όλα είναι μια χαρά. Δεν ξέρω φυσικά και τί απώλεια σε πετρέλαιο υπάρχει από αυτό, πέρα από το ρεύμα που καίει τζάμπα η αντλία.Το δίκτυο σωληνώσεων δεν έχει μόνωση, αυτό σημαίνει θερμικές απώλειες και μεταδίδεται και πιο εύκολα ο θόρυβος.
* Τι ευθύνη έχει ο ενοικιαστής για την υπερκατανάλωση πετρελαίου λόγω κακής διατήρησης και υποδομής του συστήματος θέρμανσης, όπως και λόγω κακής ρύθμισης ή απλώς κακού σχεδιασμού από τον κατασκευαστή? Τι ρόλο παίζει σε αυτό το ενεργειακό πιστοποιητικό? Επιπλέον, έχω δικαίωμα να δω το ιστορικό του ορομετρητή και της δεξαμενής, όπως επίσης και τη μελέτη θέρμανσης του κτιρίου? Γιατί από αυτά θα καταλάβω αν παίχτηκε κάτι περίεργο πίσω από την πλάτη μου.

Ευχαριστώ πρώτα απ'όλα για την υπομονή σας να διαβάσετε όλο αυτό το κείμενο και παρακαλώ ζητώ να μου πείτε τι μπορεί να συμβαίνει στην περίπτωσή μας και πως να το διαχειριστούμε.

Ευχαριστώ πολύ :)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Θέρμανση”